Heroes
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.



 
KezdőlapKezdőlap  Legutóbbi képekLegutóbbi képek  KeresésKeresés  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  

 

 Képességek listája

Go down 
SzerzőÜzenet
Admin
Admin



Hozzászólások száma : 108
Join date : 2012. May. 28.

Képességek listája Empty
TémanyitásTárgy: Képességek listája   Képességek listája EmptyVas. Szept. 02, 2012 12:37 pm

Itt található a választható képességek listája. A többségük szabadon választható, de vannak olyanok amelyekhez staff hozzájárulása kell. Szintén engedélyszükséges ahhoz, ha valaki itt nem szereplő erőt akar a karakterének. Fontos hogy a képességet ki is kell dolgozni, hiszen egyes emberek eltérő szinten kezelik az erejüket, vagy éppen ugyan azon erő más-más felhasználási módját, részesítik előnybe. Másik lényeges szabály hogy egy karakternek egy ereje lehet. Tehát nem birtokolhatja valaki egyszerre a telepátiát, és az érzelmek olvasását hiába rokon képességek. Kivételt képeznek ez alól azok az adományok, amelyek általában valamely erőkísérő jelenségei. Ezek a gondolat pajzs, pszichikai csapás, folyadék test, és egyes esetekben az erőtér. Az erők közötti átfedés azonban lehetséges, pl. egy tapasztalt álomjáró vetíthet ki emlék illúziókat egy ember fejébe, de akár az is előfordulhat, hogy valaki telekinetikus erejével olyan erős rezgéseket kelt, hogy attól tárgyak meggyulladnak. Ha kérdésed van, akkor a Kérdezz-felelek topikban azt felteheted, vagy az erőkért felelős Staff tagnál (Ivan) kérdezz rá nyugodtan!

Fizikai képességek:
1. Megnövekedett erő: A karaktere izomereje lényegesen nagyobb, mint amely az korához és testalkatához képest indokolt. Ehhez mérten gyorsabban fut, lényeges előnyöket élvez harcba és jóval szívósabb, is mint az átlagember.
2. Megnövekedett reflexek: A karakter több másodpercnek látja azt, ami másnak csak egyetlen egy másodperc.
3. Megnövekedett érzékek: A karakter egy vagy több érzékszerve hiperaktívan működik.
4. Atlétika: A karakter átlagon felüli fizikai jellemzőkkel rendelkezik. Képes puszta kézzel falakat mászni, magasabbat ugrani és hajlékonysága segítségével hihetetlen tornamutatványokat vihet véghez.
5. Ellenállás: Aki ezzel az adománnyal rendelkezik, annak a testszövetei ellenállóbbak a sérülésekkel szemben. Persze azért nem sebezhetetlen.
6. Csontnövesztés: A karakter képes manipulálni a szervezete csont képződését, így csontfegyvereket növeszthet, vagy akár páncélt a belső szervei köré. A képesség iszonyatos fájdalommal jár és annyira megterheli a szervezetet, hogy speciális kezelés nélkül akár halálos is lehet!
7. Spontán regeneráció: Az ilyen emberek szervezete hihetetlen regenerációs képességgel rendelkezik. Képes fejlevágáson kívül szinte mindenből felépülni magasabb szinten pedig, akár sértetlenül leugorhat a toronyház tetejéről és legyőzhető vele az öregedés is. (ENGEDÉLY SZÜKSÉGES!)
8. Feltámadás: A karakter szervezete halála után újraindul, de sebei nem regenerálódnak csupán halálosból súlyossá vált az állapota. (ENGEDÉLY SZÜKSÉGES!)
9. Mérgező érintés: A karakter szervezete valamilyen méreg anyagot szabadít fel, amely rendkívül ártalmas a környezetére.
10. Megnövekedett szellemi képességek: Ezen erővel bíró ember hihetetlen memóriával és logikai adottságokkal rendelkezik. Gyorsan tanulhat meg nyelveket, lemásolhat mozdulatokat, amiket csupán egyszer látott, vagy éppen szédítő sebességgel oldhat meg egyenleteket.
11. Röntgenlátás: A karakter képes átlátni ezzel a képességgel a tárgyakon, vagy akár az embereken is. A képességben rejlőlehetőségek (látótáv, kép pontossága, mélysége.) a gyakorlás függvényében változik.
12. Szangvinikus táplálkozás: A karakter mások életerejét használva képes begyógyítani a sebeit, vagy akár legyőzni a halált. Ennek azonban hatalmas ára van, a karakter rendszerre vérre, bizonyos mennyiség után érintéssel megszerezhető életenergiára van szüksége már ahhoz is hogy egy álatos napon életbe maradjon. (ENGEDÉLY SZÜKSÉGES)


Pszichikai képességek:
1. Asztrális /pszichikai/ csapás: A karakter képes lesújtani egy másik személy elméjére, és iszonyatos fájdalmat, vagy akár komoly fizikai károsodást okozni neki. Az erő gyakran más tudati erők fejlődéséből ered, vagy éppen azok előfutára.
2. Emlékezet manipuláció: Lehetővé teszi a birtokosa számára, hogy olvasson, módosítson, töröljön, vagy éppen visszaadjon emlékeket. Kezdetben egyik jelentkezik, és képesség fejlődésével tehet szert egyikre vagy másikra, de vannak olyanok, akik csak az egyik alkalmazási módot fejlesztik tökélyre.
3. Gondolatmanipuláció: Lehetővé teszi a birtokosa számára, hogy olvasson, a másik gondolataiba vagy éppen irányítsa azokat.
4. Empátia és érzelemmanipuláció: A karakter képes megérezni mások érzelmeit, magasabb szinten pedig manipulálhatja is azokat.
5. Gondolatpajzs: Ez az erő lehetővé teszi, hogy pajzsot vonjon az elméje köré, amely megvédi őt a tudati behatásoktól. A képesség az asztrális csapás ellentéte, és hozzá hasonlóan, gyakran más pszichikai erőkkel társul.
6. Hipnotikus hang: Hangjával hipnotizálhatja az embereket, és megpróbálhatja rávenni őket, hogy tegyék azt, amit ő mond.
7. Álomjáró: Képes mások álmaiban megjelenni és irányítani annak menetét. A képesség mesterei, akár beszélni is tudnak így, sőt akár fizikai világba is áthozhatják az álomillúzióit.
8. Jövőlátás: Képes előre megjósolni a jövő eseményeit. Ez két jellemző módon történik a jövőbe látok egy része megálmodja, hogy mi fog történik, még mások transzba esnek és lerajzolják, amit látnak. (ENGEDÉLY SZÜKSÉGES!)
9. Műszaki érzék: Az erő birtokosa szinte már-már telepatikus kapcsolatba van a gépekkel. Fizikai érintkezés esetén, képes megtalálni műszerek híján is a hibákat, sőt, akár manipulálhatja is a számítógépeket.
10. Állati empátia és irányítás: Aki ezzel az adománnyal született, az kapcsolatba léphet az állatokkal és parancsokat is adhat nekik. Két verziója van, az egyik a rovarok irányítása, amely csak részben tekinthető pszichikai erőnek, mivel hormonális és bioelektromos elven alapul. A másik pedig az aggyal rendelkező állatok manipulálása. A kettő nem egy képesség valaki, vagy az egyiket tudja, vagy a másikat.


Alapvető fizikai tényezők manipulálása:
1. Hidrokinézis: A karakter képes a vizet formázni és irányítani. Ez alatt azt is lehet érteni, hogy a víz alá képes merülni, persze csak addig, amíg azt egy emberi test minden gond nélkül kibír. De ez persze nagyon megterhelő. Kezdetben nem képes sokáig ezt a fajta buborékot megtartani, de később, ha ezt fejleszti, akkor egyre tovább megy neki. A levegőbuborékba az oxigént a vízből nyeri ki.
2 Mágneses manipuláció: Az erő birtokosa képes mágneses mezőt létrehozni maga körül, ezáltal hathat a föld mágneses mezejére, és képes mindent megmozdítani, amibe van vas.
3. Pirokinézis: A karakter képes tüzet fejleszteni magából és / vagy irányítani ezt a meglehetősen instabil elemet.
4. Kriokinézis: Képes csökkenteni saját és környezete hőmérsékletét, így a levegőben lévő párából, akár alakzatokat is létrehozhat.
5. Aerokinézis: Képes manipulálni a légnyomást, ezáltal szelet idézhet, ha pedig elég erős lesz, akár az időjárást is módosíthatja.
6. Hang és Fény manipuláció: Lehetővé teszi a tulajdonosának, hogy hang- és fényhullám manipulálásával illúziókat hozhat létre.
7. Telekinézis: Képes elméjével tárgyakat mozgatni, felemelni.
8. Elektrokinézis: Az erő birtokosa elektromos energiát fejleszthet magából, később pedig formázhatja azt.
9. Atomsugárzás: A karakter egy mini atom reaktor. Az egyik legveszélyesebb és legnehezebben irányítható képesség. (ENGEDÉLY SZÜKSÉGES!)
10. Erőtér: Képes saját maga, avagy valaki más köré erőteret vonni. Később ezeket formázhatja, így akár támadhat is velük.
11. Terrokinézis: A tulajdonos manipulálhatja a földet. De például nem lehet őt élve eltemetni, nem egy a földdel, csak irányítja azt.
12. Rádióhullámok fogadása: A karakter egy élő rádióállomás. A képesség lehetővé teszi, hogy mindenfajta számítógép nélkül, pusztán az agyával feldolgozza a bináris jeleket, így összekapcsolódhat más hálózatokkal, azaz akár az internettel is.
13. Gravitáció manipulálása: Lehetővé teszi a használója számára, hogy környezetében módosítsa mágneses mezők hatását. Ő maga nem lesz mágneses, és nem lesz képes vasalapú tárgyakat mozgatni, de például gravitációs mező manipulálásával növelheti, vagy csökkentheti egy test súlyát. (ENGEDÉLY SZÜKSÉGES!)
14. Energia manipuláció: Talán legveszélyesebb és legsokoldalúbb képesség, ami miatt nagyon nehéz fejleszteni. Ebbe az esetbe, a karakter magát az energiát manipulálhatja, amely lényegében mindenhol jelen van a természetben. Több változata lehetséges van aki fizikai energiákat manipulál, vagy nyel el, lehet olyan aki pszichikai energiákat befolyásolja és lehet olyan aki mind a kettő felett uralommal bír. (ENGEDÉLY SZÜKSÉGES!)


Test és Anyag átalakításán alapuló képességek.
1. Gyógyító: Képes embereket gyógyítani vagy éppen sérüléseket okozni nekik az érintésükkel. Kezdetben csak az egyik jön a felszínre, és sokan vannak, akiknél nem is jön elő a másik forma használata.
2. Alakváltó: Képes bármilyen emberi alakot felvenni a tulajdonosa, magasabb szinten pedig akár a szagát, szívverését, stb is leutánozhatja.
3. Láthatatlanság: Képes teljesen láthatatlanná válni, amelyet az ereje fejlettségétől függő ideig tarthat fent.
4. Molekulasűrűség változás: Képes saját és érintéssel mások testét is atomjaira bontani, és így közlekedni szilárd tárgyakon keresztül. Egyesek ennek az ellentétére is képesek, így kivédhetnek kisebb támadásokat.
6. Anyagintegráció: A karakter képes az érintésével átvenni egy általa megérintett tárgy állagát.
7. Állati alakfelvétele: Képes átalakulni valamely állattá. Ez képesség a csontnövesztéshez hasonlóan szintén igencsak hátrányos, mivel a sejtek rendszeres deformációja ahhoz hasonló károsodást okozhat.
8. Átalakítás: Képes tárgyak anyagszerkezetét megváltoztatni, így akár arany készíthető a hitvány vasból, de egy erősebb felhasználó, akár a tárgyak formáját is felülírhatja.
9. Molekula dezintegráció: A karakter képes a tárgyak, vagy sejtek molekula szerkezetét megbontani, a molekulákat elpusztítani. A képesség lehetővé teszi például, hogy szilárd fémet folyékonnyá alakítsuk.
10. Folyadék test: A karakter a testét valamilyenfajta folyadékká, speciális esetben gázzá alakíthatja. Legtöbbször valamely elemi manipuláció vagy fizikai erő kísérőjelensége.


Egyéb:
1. Tér-idő elhajlítás: A karakter utazhat térben és időben, sőt akár bele is szólhat ezek folyásába. (ENGEDÉLY SZÜKSÉGES! )
2. Hiperszónikus sebesség: Képes akár több száz km-s sebességgel is futni.
3. Repülés: A karakter képes nagy sebességgel repülni.
4. Képesség befolyásolás: A karakter valamilyen módon zavarhatja, felerősítheti vagy lemásolhatja mások képességeit. (ENGEDÉLY SZÜKSÉGES!)
5. Tér-idő torzulás: A karakter képes dimenzió kapukat létrehozni, amely azonban legtöbbször igen csak instabil és veszélyes.
6. Klónozás: A karakter képes magából másolatokat készíteni. A másolatok jellemzően biofizikai energiából állnak és mindenre képesek mint használójuk, ám összetartó akarat híján egy kisebb sérüléstől is szerte foszlanak.
Vissza az elejére Go down
https://heroesfrpg.hungarianforum.com
Admin
Admin



Hozzászólások száma : 108
Join date : 2012. May. 28.

Képességek listája Empty
TémanyitásTárgy: Re: Képességek listája   Képességek listája EmptyVas. Szept. 23, 2012 10:52 pm

Empátia és érzelemmanipuláció:
- Empátia: Alison J. Westcote

Hipnotikus hang:
- Hipnotikus hang: Serah Lockheart

Kirokinézis:
- Kirokinézis: Amanda C. Westcote

Energia manipuláció:
- Energia elszívás: Milo Battaglia

Gyógyítás:
- Sebző érintés: Blake Rowen

Képességmanipuláció:
- Képességelszívás: Ivan Petrovics Borka, Melinda West

Tér-idő torzulás:
- Tér-idő torzulás: Dianna Bass
Vissza az elejére Go down
https://heroesfrpg.hungarianforum.com
 
Képességek listája
Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Staff tagok listája

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Heroes :: Karakteralkotás :: Karakteralkotás-
Ugrás: